søndag den 21. oktober 2012

Bog fra USA


 
Så fik jeg den endelig hjem med posten fra USA.
En fantastisk dygtig fotograf Jodie Otte fra Maryland har skrevet en bog om hvordan man fotograferer børn (primært nyfødte) samt gravide kvinder. Hun skriver hvordan man skal bruge lyset på mange forskellige måder osv.
Jeg har studeret hendes billeder længe og er blevet inspireret af hendes arbejde og håber på, jeg en dag bliver lige (eller næsten) så dygtig som hende.

Jeg har fået så mange nye ideer til fotografering, så mangler modeller til at stille op. Billederne kommer ind på min blog og modellerne får selvfølgelig billederne gratis som tak.

Er I nysgerrige, kan I snuse på Jodie Ottes blog her: http://jodieotte.com/

3 kommentarer:

  1. Spændende spændende projekt...

    Nu er mine unger ikke smpæd mere, men mangler du en 1,5 årig og en 4 årig, så er vi friske. :)

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk lige fået en helt ny softbox hjem og mangler nogle modeller, så jeg kan øve mig i at bruge lyset.
    Vil meget gerne "låne" din piger til fotografering. Det foregår hos mine forældre i Fredericia, for har desværre ikke plads til en fotostudie hjemme hos mig.
    Snart laver jeg en indlæg med et par billeder af min dreng, hvor jeg brugte den nye softbox. Du kan evt. se hvordan de billeder er taget :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også frisk, hvis du kan bruge en gravid kvinde samt evt. 2 drenge på hhv. 3 og 5 år. Skulle du få fat i mig, kan jeg kontakte på kappendrup@hotmail.com

    SvarSlet