lørdag den 15. marts 2014

Februar i billeder

Februar måned var en stille og rolig måned for os. Jeg var startet i praktik, så det tog meget af min tid.
Alexander var til frisør for første gang og fik sig en smart frisure. Hans hår er allerede vokset hurtigt siden da.
Februar blev også den måned, hvor Alexander fik sig en omkring feber, hvor han ikke lige fik så meget andet lyst end at se tegnefilm.
Der blev holdt fastelavn i Alexanders vuggestue sidst på måneden og der valgte jeg at Alexander skulle klæde sig ud som en kat. Synes det er vildt nuttet, når små børn er klædt ud som dyr. Superhelte gider jeg ikke, for det skal nok komme, når Alexander bliver ældre. Halvdelen af drengene var klædt ud som Spider-Man så det er lige rigeligt for mig :-)
Jeg troede bestemt på at Alexander ikke ville slå af tønden, men hans pædagoger sagde han syntes det var sjovt, så det var dejligt at høre. Alexander er jo en lidt forsigtigt dreng, så derfor regnede jeg med han kun ville observere de andre børn. Børnene fik en mini Haribo pose hver, så den åd Alexander også. Første gang han fik vingummier. Slik er jo ikke noget vi giver ham herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar