torsdag den 31. oktober 2013

Børnetøj fra Lindex

Jeg opdagede dette svenske mærke for ca 1 år siden, da jeg købte en natdragt til min dreng via Facebook. Siden da har jeg været forbi Lindex hjemmeside mange gange og bestilt noget lækkert børnetøj, især nattøj.
Jeg synes de har rigtigt meget fint tøj til både voksne og børn, men bestiller helst ikke tøj til mig selv på nettet, da det er svært at finde den rigtige størrelse. Men børnetøj har jeg bestilt en del af. De har et stort udvalg og de har tøj helt fra en enkelte stil til spraglet. Og så gør det jo heller ikke noget at priserne er gode :-)

Vi var på en lille weekendtur til Malmö i efterårsferien og jeg skulle selvfølgelig forbi i en af deres mange Lindex butikker. Nøj hvor ville det være fedt hvis Danmark også engang får Lindex butikker. Nå men i Malmö købte jeg en sæt cowboybukser, skjorte samt en basis bluse (kan ses på billedet) for omkring 450 kr. Ikke helt så galt.
Natsættet, T-shirt og butterfly har jeg lige bestilt på nettet, så glæder mig til at få dem hjem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar