søndag den 3. november 2013

Pakkekalender


I år har jeg valgt at give Alexander pakkekalender – dvs. en pakke hver dag i december måned (indtil jul). Sidste år fik han adventsgaver, da jeg syntes han var for lille til gaver hver dag. Men nu hvor han snart fylder 2, er jeg helt sikker på at han får stor glæde af de små pakker hver dag. Og så synes jeg selv det er enormt hyggeligt at gøre noget ud af det og så elsker jeg at pakke gaver ind.
Jeg begyndte at købe de første ting for ca. 2 måneder siden, så de ikke bliver nogle panikgaver.

De ting jeg har købt er:
2 par strømper, 3 Schleich dyr, 2 Brother Max badelegetøj, Bagesæt fra Tiger, 3 træbiler fra Tiger, en pop-op bog m. biler, 3 Bamse og Kylling skeer, 10 mini bæger Play-Doh, Cirkeline DVD, bogstaver fra Sebra og 3 pixi bøger jeg fandt på et loppemarked.
Fx Play-Doh deler jeg op i 5 pakker, dvs. 2 mini bægre pr. pakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar