onsdag den 5. november 2014

Lækkert tøj

Jeg har i de sidste par uger købt noget tøj til både mig, Alexander og den lille, som jeg venter mig. Min mave er efterhånden blevet ret stor, så det er ret begrænset hvad jeg kan passe af mit tøj, især mine bukser strammer en del. Mit gamle graviditetstøj, især bukserne er stadig lidt for store, så købte et par nye, som jeg kan bruge for tiden. Ja jeg ved ikke hvor længe jeg kan blive ved med at passe dem :-) Jeg bruger så lidt penge på mig selv, så det er okay at investere i noget lækkert og nyt graviditetstøj.
Udover tøj til mig selv, faldt jeg for noget strik til både Alexander og den lille (jeg kalder den dog nogle gange Baby, Den Lille eller også Lillebrøster). Har dog ingen fast kælenavn til den. Alexander siger Baby, så det er fint :-) Fandt dog en lækker strik til den lille, som kan bruges til begge køn. Den matcher meget den grå strik jeg har købt til Alexander. Overvejer faktisk at Alexander skal have den grå strik til hans 3 års fødselsdag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar